viidag.blogg.se

Hej och välkommen till vår blogg. Vi väntar barn i juni 2014. Följ vår resa - välkommen!

Bra eller dålig mamma

Publicerad 2014-04-11 23:15:22 i Allmänt,

Startade arbetsdagen tidigt idag, åkte hemifrån 07.15 kom hem 21. Träffat många fantastiskt trevliga människor idag, tyvärr är det de negativa och energitjuvarna som jag tänker på just nu... Måste skriva av mig lite. 

Jag gillar det jag håller på med, vårt liv och vår framtid. 

2014 - Varför är det så svårt för andra att acceptera att det finns de som gör andra val än en själv. Å dessutom lägga en massa tid på att döma folk. 

Ni som följt min blogg vet att jag känt mig pigg under hela graviditeten. Å fortfarande känner jag mig pigg och full av energi :). Å jobbar på som vanligt. 

I veckan så träffade jag Lennart, Lennart har koll på föräldraledigheten och hur allt sådant funkar. Jag kommer att vara ledig lite i början av graviditeten. Beräknad BF 5 juni. Sedan kommer Anders att vara ledig tom oktober. Efter det kommer jag att vara ledig ett längre tag. Detta för att det passar oss och vart vi befinner oss idag. Många har dock reagerat på vårt upplägg. 

Sluta döma och förminska våra beslut. 

Imorgon är det en ny dag - förhoppningsvis på bra humör - sov gott! 


Kommentarer

Postat av: Sandra - mamma till Lykke

Publicerad 2014-04-12 01:13:37

Hur ni väljer att lägga upp er föräldraledighet är endast erat val ! :)

Svar: :)
viidag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

viidag

Hej och välkommen till vår blogg. Vi väntar barn i juni 2014. I bloggvärlden bloggar vi under viidag.blogg.se. Följ vår resa - välkommen! Jenny & Anders

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela