viidag.blogg.se

Hej och välkommen till vår blogg. Vi väntar barn i juni 2014. Följ vår resa - välkommen!

Fasen vad tiden går fort - hinner ju knappt med

Publicerad 2014-04-03 18:51:12 i Allmänt,

Hej alla föräldrar! 
Hoppas att ni alla mår fint. Själv mår jag toppen och det känns härligt att se och känna bebisen växa. Jag mår som sagt fint - har hittentills inte haft några negativa känningar av graviditeten. 

Däremot så har jag hela tiden tänkt att det finns gott om tid att ordna med allt som behöver fixas innan BF. Men tiden bara springer iväg - som sagt det är ju flera veckor kvar till BF - går nu in i v 32 ;) 

Känner ni att tiden bara springer iväg? Jag har hört att många tycker att tiden står still de sista veckorna. 

 



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-03 20:22:53

Jag är också i vecka 32 men tycker att tiden har gått sjukt långsamt sen vecka 30 och värre lär det ju bli... Men skönt att känna att tiden går fort då känns det som att man får träffa sin lilla bebis snabbare :)

Svar: Hitintills har det gått fort, men de flesta säger att de sista veckorna går mycket långsamt.

Jag längtar efter bebisen 🌸
viidag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

viidag

Hej och välkommen till vår blogg. Vi väntar barn i juni 2014. I bloggvärlden bloggar vi under viidag.blogg.se. Följ vår resa - välkommen! Jenny & Anders

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela