viidag.blogg.se

Hej och välkommen till vår blogg. Vi väntar barn i juni 2014. Följ vår resa - välkommen!

Länge sedan sist..

Publicerad 2014-03-26 12:17:17 i Allmänt,

Herregud vad tiden springer iväg, fortfarande full fart med jobbet och allt annat som händer nu. Har precis ätit en god caesarsallad - å tänkte att det var dags att blogga, medans jag dricker mitt te. 

Vi har varit på föräldrarkurs, två delar. 
Kursen handlade om allt ifrån förväntningar, förändringar och själva graviditeten och förlossningen. Vilket gör att jag i denna stund påminns om att jag måste fixa med förlossningsbrevet och papperna till Försäkringskassan. 

Ha en fantastisk dag! 








Kommentarer

Postat av: Ida gravid med tvåan

Publicerad 2014-03-28 12:24:33

Inte långt kvar nu! vad spännande :D

Svar: Japp, jättespännande - längtar! :)
viidag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

viidag

Hej och välkommen till vår blogg. Vi väntar barn i juni 2014. I bloggvärlden bloggar vi under viidag.blogg.se. Följ vår resa - välkommen! Jenny & Anders

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela